maandag 9 augustus 2010

Zing eens een liedje ...

Hebben jullie ook wel eens zo een enorme zoektocht achter een liedje dat bij je thema past ? Of vind je geen gepast functioneel liedje ? Wel ik heb soms ook zo'n momenten, dan begin ik op internet of in de bib te zoeken en vind ik wel het liedje maar niet de partituren of omgekeerd. Ik heb een zeer goede site gevonden waar je allerlei liedjes kan op vinden met de partituren en ook de gezongen versie, als je klikt op deze link vind je misschien wat je zoekt .liedboek

Vind je het daar nog niet dan is er ook nog een zeer goed boek dat ik zelf ook heb gekocht namelijke het kleinste maatje, het is een boek met liedjes en versjes over onderandere motorische vaardigheden, dagindeling, beweging, taakjes en allerlei. (Het is verkrijgbaar op internet en in standaard boekhandel)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten